Kenapa Isteri Sukakan Zakar Yang Besar Dan Panjang?

Amaran !! Untuk bacaan dewasa sahaja !! Kandungan artikel ini mengandungi unsur-unsur seksual, lampau dan sebagainya yang tidak bersesuaian untuk sesetengah pihak, terutama di bawah 18 tahun. Sila keluar jika anda tidak selesa dengannya atau like untuk anda bersetuju meneruskan pembacaan, tunggu beberapa saat untuk artikel dimuatkan…

[viral-lock]

Adakah anda dan isteri merasa puas dalam hubungan seks? Dalam satu kajian sebanyak 67% wanita yang ditemubual tidak gembira dengan saiz zakar sumai mereka. Jadi siapa kata wanita tidak ambil berat tentang saiz zakar
pasangan?

Jika anda hendak menambah kenikmatan dalam hubungan seks, ini adalah tips yang perlu anda tahu besar & panjangkan zakar anda!

Pertama sekali, zakar yang besar bukan sahaja bermaksuh ‘persembahan’ yang lebih baik di atas katil. Suami yang mempunyai zakar ynag besar, panjang & tebal kelihatan sebagai lelaki yang matang dan tahu menjaga diri. Sama juga jika lelaki melihat buah dada wanita. Saiz zakar lelaki boleh menjadi tarikan seksual, bahkan boleh membunuh selera seks.

Tapi bila untuk seks, tidak ada orang yang menyangkal yang zakar yang pendek tak akan memuaskan isteri. Letak anda di kedudukan si isteri untuk sekali – adakah anda akan rasa seronok terhadap suami yang mempunyai zakar yang pendek dan kecil? Zakar tersebut tidak boleh memenuhi & ‘mengurut’ dinding vagina anda? Ada kemungkinan anda akan onani untuk melepaskan nafsu.

Mempunyai zakar yang lebih besar, dengan erti kata lian, boleh memberikan si isteri perasaan ‘tarikan di dalam vagina beliau. Bentuk zakar yang besar dan panjang memberikan apa yang si isteri benar-benar nak merasa ke atas vagina isteri yang sensitif. Selain itu, zakar yang lebih besar & panjang boleh merangsang G-spot isteri dan klitoris yang merupakan aset terpenting untuk isteri mencapai puncak nikmat.

Banyak kes yang isteri meninggalkan suami mereka untuk mencari lelaki lain kerana suami mereka tidak boleh memnuhi kehendak seksual isteri. Memasitikan zakar anda besar, panjang dan tebal menjadikan ianya satu jaminan utk hubungan yang lebih baik terhadap isteri.

Jika anda hendak tahu cara besar & panjangkan zakar tanpa mengurut, selamat dan mudah, sila klik sini.[/viral-lock]

13 thoughts on “Kenapa Isteri Sukakan Zakar Yang Besar Dan Panjang?”

  1. Kalau zakar anda kecil atau saiz biasa-biasa shj, pompuan akan kata dlm hatinya “alamak, kureng!”. Tapi ada lelaki yang berjaya besarkan zakar sampai jd super-size mcm kat sini…

  2. nak jual ubat rupenye,
    kalo zakar besar lebar panjang, tapi xtegang sepenuhnye (lembik), xguna jugak, pompuan still x puas,
    yg penting zakar mesti tegang maksimum, mcm batang kayu, baru la pompuan best,

    ni asik nak guna alat tu alat ni, nak bagi besar zakar, mmg boleh besar, tapi akan jadi lembik, mane siok beb, silap hari bulan, cipap bini pun susah nak masuk, sebab besar tapi lembik,..

  3. Panjang zakar lg pnting bg wanita.bsr shj xckup klu xpnjang.bile bersama terasa puas apabila zakar dpt menyentuh “batu meriyan” wanita.posisi pn mcm2 boleh buat…

  4. Awk bleh tahan ke?kat mne kt bleh brjumpa,dan mulakn,tp yg pasti,sy janjikn,awk akan sampi ke-kemuncak langi biru,yg awk dpt cukup,secukupye kenikmtan yg sy brikn…awk nk? Wanita saja…pm Wechat id: comc88

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *