Cara Mengetatkan Faraj

NAK KETATKAN FARAJ YANG LONGGAR DALAM MASA 5 MINIT… DAPATKAN V GRIP SERUM PENGETAT MISS V!. Klik sini!

Hubungan intim antara suami isteri adalah salah satu kebahagiaan dalam rumahtangga.Keupayaan suami dan isteri untuk memberikan kepuasan seks kepada pasangan masing-masing amat penting. Keupayaan ini berkait rapat dengan kondisi alat kelamin. Vagina yang ketat dapat memberikan lebih kepuasan bukan sahaja kepada suami tetapi isteri itu sendiri. Bagaimana untuk mendapatkan vagina yang ketat, terutamanya untuk wanita yang telah melahirkan anak? Di bawah ada beberapa petua yang boleh anda ikut.

1. Manjakani

  • Rebus 3 biji buah manjakani dengan 2 cawan air sampai mendidih dan airnya bertukar menjadi coklat pekat. Gunakan air itu untuk mencuci bahagian faraj. Amalkan setiap hari.
  • Ambil sebiji buah manjakani. Masukkan kedalam nasi yang sedang mendidih, bila nasi telah kering, ambil buah manjakani tersebut dan potong kecil-kecil semasa masih lembut dan makan bersama nasih yang masih panas. Amalkan selalu.
  • Rebus buah manjakani. Air rebusannya diminum.Bukan sahaja elok untuk mengetatkan faraj, tetapi juga elok untuk melangsingkan badan dan untuk awet muda.

2. Latihan Kemutan Faraj.

  • Amalkan membuat latihan kemutan faraj setiap pagi. Caranya dengan kemut faraj anda seolah-olah anda sedang menahan kencing selama 7 saat. Lakukan selama 20 kali setiap hari.

3. Khasiat daun Inai, Pegaga, Daun Limau Purut dan Pinang Muda

  • Pinang muda ditumbuk untuk mendapatkan airnya yang pekat. Ambil daun inai, pegaga dan daun limau purut secukupnya dan ditumbuk serta diperah untuk dapatkan air yang pekat. Campur kedua-dua jenis air ini. Ambil cotton bud dan celupkan ke dalam air ini. Celupkan cotton bud ini ke dalam faraj. Amalkan setiap hari semasa mandi petang sehingga faraj terasa benar-benar ketat.

NAK KETATKAN FARAJ YANG LONGGAR DALAM MASA 5 MINIT… DAPATKAN V GRIP SERUM PENGETAT MISS V!. Klik sini!

v grip ketat

Carian Popular Kata Kunci:

  • khasiat manjakani
  • manjakani
  • cerita suami isteri
  • cara mengetatkan faraj
Loading...

26 Responses to “Cara Mengetatkan Faraj”

  1. December 14, 2011

    cherilyn gacuma

    selain tips di atas(tips mengetatkan faraj),ada lagi tak petua lain yang lebih mudah didapati,dan cepat..??serta selamat…secara tradisional @ produk2..??

    [Reply]

    makhluk tuhan Reply:

    senaman erobik pun bolih ketatkan faraj.

    [Reply]

  2. February 11, 2012

    makhluk tuhan

    kalau longgar sangat ….pi buat vagina repair…
    pasti berdentum dentam balik…pi la buat.

    [Reply]

  3. August 28, 2012

    naj

    salam,
    tips yg rebus dan minum air rebusan & nasi tu kene amal brapa kali seminggu?

    [Reply]

  4. March 23, 2014

    ima

    Mane nak cari buah nih???

    [Reply]

    Aida Reply:

    buah manjakani ni slalu ada jual kat kedai runcit yg jual rempah2 atau pasar sayur. saye dptkan buah manjakani (yg kering) dri kedai runcit je. sy tak tanak dgn nasi tapi rebus saja. minum airnya serta basuh bawah tu. amalkan sekali sehari lebih kurang 1 mgu. Then, 3,4 x seminggu utk mantain. o ya…utk basuh bawah tu, boleh selang selikan dengan air rendaman/rebusan daun sirih (untuk anti bakteria). hasilnya…..owesome sngat…
    P/S : jgn guna terlalu kerap setelah mndapat hasilnya. cuma 2,3 x smggu je. takut nti x dpt mngandung bgi yg masih ingin mgandung. Ini cakap brdasarkan pengalaman

    [Reply]

  5. October 26, 2014

    Antara2

    belum pernh dgr de buah manjakani ni, yg sy tau manjakani yg brupe ccair utk pwangi klmin pmpuan

    [Reply]

    Asian Reply:

    Tu bkn yg original punya…biji majakani asli lgi bagos..kalau yg wangi2 tukan dah bercampur dengan bahab2 yg lain…

    [Reply]

  6. October 31, 2014

    Intan

    Manjakani memg the best..masa berpantang hari sy guna untuk basuh miss v..kesannye tmpt jahit cepat sembuh..heheheh

    [Reply]

  7. February 24, 2015

    linlin

    Buah manjakani cari je kat kdai runcit mamak.. msti ada. Mmg berkesan sangat. Cuma x tahan sebab pahit je.. tp mmg owsome.. x pon buat je jamu sendiri.

    [Reply]

    Ummu Arif Reply:

    Manjakani mmg pahit. Proses untuk membuat serbuknya pun agak rumit. Bijinya harus diketuk pecah dulu satu persatu untuk dikeluarkan ulat2 jika ada. Seterusnya perlu dibasuh bersih dan dikeringkan.

    Kemudian barulah dikisar sehingga halus dan dimasukkan ke dlm kapsul utk dimakan. Lebih mudah dan cepat.

    Kami ingin membantu memudahkan pd sesiapa yg berminat untuk beli kapsul serbuk manjakani asli tanpa campuran, boleh hubungi no 018 7854100.

    Sebotol mengandungi 40 kapsul. RM30 shj. Ambil sebiji selang sehari. Untuk cucian miss v pula, keluarkan serbuk dr kapsul dan masukkan ke dlm air cucian. Sgt mudah dan cepat insyallah.

    Dijamin bersih lagi suci. Proses pembuatan diiringi dgn selawat dan doa.

    **Sama2 membantu memudahkan kaum hawa dapat menfaat bersama** insyallahutaala

    [Reply]

  8. April 29, 2015

    izzah ahmad

    Cam mane ek nk bt jamu sendiri klu guna biji majakani yg di rebus mmg blh gentel kecik2 jadi la jamu tp perlu di jemur dlu ke??

    [Reply]

    minah kg Reply:

    Ikut petua dulu2 la… nenek say ajar buah manjakani ni blend kering, amik asam jawa .. pastu gentel2 kan kecik2 dgn manjakani tu… pastu jemurkan atau masukkan dlm oven je.. tu je yg sy amalkan sampai skang… pastu rebus inai dgn manjakani.. bg seri muke ngan ketatkan dlman kite.. cubalah.. insyaallah

    [Reply]

  9. June 26, 2015

    jay

    Manjakani tu bancuh ngn asam jawa ke pastu bru gentle ye..
    Adam jawa byk mane

    [Reply]

    jay Reply:

    *gentel
    *asam jawa byk mane

    [Reply]

  10. July 7, 2015

    hani

    blend buah manjakani tu lepas rebus ke.. kalau tak rebus .. mesti patah mesin tu kot..keras..hihi..

    [Reply]

    naniey Reply:

    Tumbuk dulu guna lesung batu then baru blend..klu nk msuk kan dlm kapsul pon boleh..mkn 2bji pg 2 biji mlm..or serbuk manjakani masukkan masa buat air…ikut ska la Milo ke apa tp selalunya Milo sbb xde rsa kelat da bla minum..or campur ngn air biasa buat cuci miss v…

    [Reply]

  11. July 7, 2015

    hani

    inai mana nak beli ye.. kat kl ni

    [Reply]

  12. August 10, 2015

    Wawa

    Daun inai rbus dgn manjakani untk mnum ke untk cuci…

    [Reply]

  13. November 3, 2015

    nina

    assalamualaikum
    biji kani, atau buah manjakani…adalah raja kepada wanita…mcm2 khasiatnya…blh di mkn, di rebus utk minuman serta mandian, sebaiknya blh di campurkan dengan daun sireh,daun sireh dpt menghilangkan bau2 yang tidak menyenangkan.tak pyh lagi membeli produk2 perapat.kbykan produk2 dipasaran mahal dan dpt menghilangkan khasiat buah manjakani tersebut dgn berbagai2 campuran.lebih baik amalkan biji kani yang asli…kerana khasiat memang bagus untuk kesihatan wanita.bagi wanita yang ingin mencuba2 produk perapat terkini dipasaran, saya syorkan cubalah biji kani,kerna produk perapat di pasaran byk campurannya, ada sesetengah tubuh kite boleh time dan memberi kesan yang puas ht, dan ada sesetengah tubuh kita tidak blh menerima perapat itu untuk dirinya,disebabkan ini produk itu memberi effect di tubuh kita…contohnya tidak ada keputihan, tiba2 aja bila pakai perapat kita mendapat keputihan.

    [Reply]

  14. November 12, 2015

    Cosmo Cosmo

    Knpe x bland je mnjakani tu dn msok kn dlm sarong capsul…kn lbeh snang…

    [Reply]

  15. November 21, 2015

    Mira

    Kalau kite mkn serbuk manjakani n cebok air rebusan manjakani dlm mse yg same boleh x sis..? Sbb dgr tkut lubang trtup2 plak..or kita selang seli mkn n cebok tu..?

    [Reply]

  16. February 23, 2017

    nana didi

    Yang rebus tu kene basuh,mase air suam ke dah sejuk..

    [Reply]

  17. April 26, 2017

    Eja

    assalamualaikum kakak2 semua,, saya ade jual ” Jamu Manjakani Homemade” .. Order baru buat.. fresh item gitu!! jika berminat bole call/whatsup/mesej (Eja 0176880615)

    [Reply]

  18. June 8, 2017

    Ida Iaila

    Bismillahi rahmanir rahim

    Saya sudah berusia 44 tahun (2017) , anak sulung berusia 21 , 19, 16 🙂

    Mula diperkenalkan si manjakani masa melahirkan anak yang sulung .

    Bersalin normal , kena jahit sikit lambat pulak tanggal jahitan tu hehe…

    Sudah 10 hari barulahbada kawan datang ke rumah bagitahu cuci debgan manjakani dengan asah kat bontot pasu dan sapu pada luka jahitan , punyalah melekat macam gam rupanya …

    Sekarang masih lagi guna rebusan manjakani atau daun sireh untuk cucian bahagian bawah.

    Siapa yang duduk kat kampung tu tanamlah daun sireh.
    Daun sireh ni bagus sangat untuk cuci bahagian bawah sebab perempuan bahagian bawah tu mudah terdedah kepada bakteria .

    Kalau rebus air daun sireh satu rumah bau wangi daun sireh ,ikut suka siapa yang nak rebus manjakani dengan daun sireh pun boleh .

    Mesti susahkan nak beli si manjakani ni kedai mamak ada jual dan siapa yang dekat dengan Pasaraya Mydin ada jual si manjakani ni ( timbang) .

    Ida dah jumpa kat Mydin Subang so geram sebab kat Cheras susah nak jumpa manjakani yang jual timbang , bila ada kat Mydin Ida beli banyak sikit .

    Si manjakani ni tahan tak berkulat atau busuk ke apa , buahnya keras ya robby , bila rebus je jadilah lembut , siapa nak makan pun makanlah hehe …

    Untuk wanita semua , jagalah bahagian sulit mu .harumkan dengan rebusan daun sireh , kekalkan keremajaan mu dengan si manjakani hehe …

    Selamat mencuba petua tradisional ya !

    [Reply]

  19. August 14, 2017

    Ña

    Tq 4 sharing…insyaalah saya nak cuba juga manjakani …

    [Reply]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*